Saturday, March 15, 2008

Opnieuw richting kerk

Mijn bezoekjes richting kerk volgen elkaar vrij snel op...al zou ik liever hebben van niet want ook vandaag was het voor een begrafenis.

Piet is de zoon van Guido, een collega, en zelf een voormalige collega - al heb ik zelf nooit de tijd meegemaakt dat hij werkte bij VVSG. Piet overleed vorige week zaterdag. Op 28 maart zou hij 28 geworden zijn...nog een volledig leven voor zich met andere woorden...

Deze week was het op het werk dus emotioneel al een geladen boel, heel veel mensen kenden Piet persoonlijk maar ook met onze collega Guido voelden we heel sterk mee. Vandaag was VVSG dan ook heel sterk aanwezig op de begrafenis.

Nog een beetje van mijn melk want het was een aangrijpende dienst. Ook de verbondenheid tussen collega's - en een pak ex-collega's - was heel groot wat het des te emotioneler maakte.

Maar nu mezelf vlug wel even oppeppen want vandaag is het ook de verjaardag van mijn ma, en we gaan vanavond eten. Met een lichte hoofdpijn en beetje bedrukt, maar de wereld staat nu eenmaal niet stil...

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.