Wednesday, March 5, 2008

Stokje - Part II

Om het gokken te vergemakkelijken... :)

7 comments:

Unknown said...

Ik ga voor 20 denk ik :-)

Anonymous said...

ik voor nummer 5 die staat er het gekste op...;o)

Anonymous said...

Omgeven door meisjes en dichtbij de juf: ik ga voor nummer 16 :-)

Anonymous said...

hmm, toch nummer 22 :-))

Anonymous said...

absoluut zeker 16

gr,

niels

Unknown said...

Duidelijk nr 16 :-)
Der komen mij nog een aantal gezichtjes op die foto bekend voor, maar het is veel te lang geleden om er een naam op te plakken...
Aangezien ik mezelf niet op de foto terug vind vraag ik mij af of ik dan in een ander klasje zat? (Of ben jij niet in Ten Doorn naar het kleuterschooltje geweest?)

Unknown said...

Haha, na een tijdje naar de foto te kijken begin ik meer mensen te herkennen en beginnen een aantal namen terug te komen.
Jeugdsentiment :-)