Thursday, March 13, 2008

Ex-Pol&Soc

Het is ondertussen een eeuwigheid geleden, maar ooit reageerde ik op een evaluatie van mijn studierichting Politieke en Sociale Wetenschappen. Volgend uit die evaluatie werd ik gecontacteerd om een bijdrage te leveren aan de website van de faculteit. Ze hadden namelijk gemerkt dat daar niet duidelijk was wat je nu eigenlijk met de richting kon aanvangen. Idee: laat enkele oud-pol&soccers aan het woord om te vertellen over hun werk...

Dat interview vond ooit plaats - ik zou al niet meer weten wanneer - en dat was ik eigenlijk al een beetje vergeten...tot ik vandaag de link in mijn mailbox vond. De foto trekt op niet veel en de inhoud doet me heel erg lachen, maar denk wel dat het duidelijk is dat mijn diploma bijgedragen heeft tot een schitterende job? :)
Overigens vond ik tussen de andere oud-studenten nog een oude bekende...of hoe Bram en ik elkaar blijven tegenkomen. :)

No comments: