Sunday, March 2, 2008

Op stap

Druk weekend achter de rug. Na het bezoek aan de Expo vrijdag ging het richting Wondelgem om nog eens te gaan eten met Sofie, Sara en Gert. Het was zoals gaan eten deze week met de 'zusjes': eigenlijk nog niet zo heeeeeel lang geleden maar het leek wel een eeuwigheid. Waardoor er dus bijzonder veel moest bijgekletst worden.
Sofie die overigens een volledige fotosessie van de tafelgenoten wou doen, als wraak haar foto natuurlijk op de blog. :)

Zaterdag in de namiddag eindelijk tot bij de kapper geraakt (als je weet dat het al mijn bedoeling was om vóór het vertrek naar Zuid-Afrika naar de kapper te gaan weet je hoe desastreus mijn haar er de laatste tijd bij lag) en de rest van de dag ingevuld met shoppen...met Nathalie! Dat kan aangenaam lijken maar vergis u niet, het is een kleine hel. :)
"Ik heb meer kleur nodig in mijn kleerkast" wordt steevast gevolgd door de aankoop van nog een zwart T-shirtje, "Dit truitje dat ik vorige week gekocht heb, is eigenlijk veel te klein dus ik ga het omruilen" wordt gevolgd door behoud van het truitje in de oorspronkelijke maat, en als je iemand zoekt om de meest wansmakelijke kleuren en combinaties te zoeken, dan ben je bij Nathalie ook aan het juiste adres. :) Maar zoals steeds: het was dikke fun. :)) Na de zware shopping nog een spaghetti gaan fretten in de Kastart, dat was lang geleden.

's Avonds richting Antwerpen voor de housewarming van Lieve...wel, eerder een blitzbezoek aangezien ik daar maar een goede twee uur gebleven ben.

En vandaag op bezoek bij Christof en Sabine voor de voorbereidingen van de trouw deze zomer. Daar loopt alles gesmeerd, het ziet er dus heel goed uit. En met een beetje geluk - en wat inspanning van mijn kant uit :) - kan alles mooi op één dag (2 augustus! Twee dagen voor mijn verjaardag!) doorgaan...in Eeklo! En niet zoals eerder aangekondigd in Aalter want het koppel heeft een huisje gekocht in Eeklo waardoor ze net op tijd weer hier zullen gedomicilieerd staan. Oef...hoef ik toch niet naar het Cremlin...
En overal maar eten...niet moeilijk dat ik niet meer in mijn broeken geraak... Dinsdag met de 'zusjes', woensdag nog eens (met zusjes ook al) Turks met de MIMO, donderdag thuis bij Wouter en Mare overheerlijke stoverij met frietjes, vrijdag dus in Wondelgem en zaterdag met Nathalie... Het stond hier al eerder, maar van dat sporten ga ik toch eens werk moeten maken. :)

No comments: