Sunday, September 2, 2007

Fake or false?

Vandaag mocht ik mij opnieuw verbazen over de kracht van het internet. Zoals eerder aangekondigd is mijn digitaal fototoestel kapot - het schermpje werkt niet meer. Vrienden van mijn ouders hadden op een tombola een digitaal toestel gewonnen en wilden er eigenlijk van af. Dus ik vandaag op zoek op het net...van fora tot uitvoerige beschrijvingen en voorbeeldfoto's: alles vind je op het net. Conclusie: kopen die handel want voor bijna geen geld toch een betrouwbaar en handig toestel! De Traveler DC6900 - die ik bij deze omdoop tot mijn 'soixanteneufke' - vervangt dus mijn Cammie Dimage.

Verder heb ik mij nog even verdiept in de institutionele crisis waarin ons land zich bevindt. Nu ja, veel nieuws valt er niet te rapen: er is nog geen regering. :) Dus ben ik het 'alternatief' circuit gaan bewandelen. De blog van Jean-Luc en Yves een bezoekje gebracht...niet hun echte blogs natuurlijk maar wel heel grappig. En als de verveling helemaal toeslaat kan je nog altijd zelf coalitiegesprekken beginnen... :)

Om het plaatje helemaal volledig te maken: voor iedereen die de laatste (Hollywood-)roddels en andere wil volgen is er maar één adres. Perez Hilton (niet Paris!) is hilarisch, gay en lijkt wel genoeg inspiratie te hebben om zijn dagen te vullen met roddels. Wat een leven. :) Wil je het volledige verhaal kennen van Anna Nicole Smith of Britney Spears? Hier moet je zijn... Over Britney gesproken - ik geef het toe, gelezen op Perez - ze gaat een comeback maken. De single die dit moet klaren klinkt alvast niet slecht...Gimme more!

No comments: