Saturday, October 9, 2010

Succesvolle conferentie - bericht aan ouders

Ondertussen is het al vrijdagavond en zitten we met een team in Witzenberg (meer bekend van Ceres-fruitsap), maar toch nog even terugblikken op maandag en dinsdag. Toen was het namelijk die befaamde conferentie…en het was een doorslaggevend succes! En dat zeggen we niet omdat VVSG het georganiseerd heeft, dat zeggen de deelnemers. :) (die deelnemers zie je overigens op de groepsfoto hierboven)

Buiten nog enkele probleempjes met sprekers die niet tijdig op de conferentie geraakten en een kleine aanpassing in het programma van maandag verliep het eigenlijk allemaal zoals gepland. Maar het was ook inhoudelijk bijzonder interessant, zelfs met speeches van burgemeester Morule van Mangaung en van onze VVSG-voorzitter Luc Martens die toch altijd een stuk algemener zijn. Maar ook dat bleek geen probleem…wat aantoont dat er al lang een noodzaak was bij verschillende lokale besturen – zowel in het Noorden als in het Zuiden – om meer te netwerken met elkaar. En de netwerking was er zeker. Met dank dus aan Bert voor de inhoudelijke organisatie en Tine voor de praktische! Het zijn stresserende tijden geweest maar het was het meer dan waard.

Zoals het hoort promoveerde ik mezelf tot ‘Grote Roerganger’ van het feest op dinsdagavond. Daarbij vergat ik even dat ik tijdens het diner mijn gsm en fototoestel op tafel had gelegd en ziedaar…die waren naar het einde van de avond toe allebei verdwenen. Hoera! Niet zo’n geweldige afsluiter persoonlijk – en dat na mijn aircostoot – maar we trekken het ons niet te veel aan. Wel bericht aan de ouders: jullie krijgen dus geen nieuws omdat ik in de onmogelijkheid verkeer tot communiceren (en tot overmaat van ramp ook nog geen internetverbinding in Witzenberg, hopelijk morgen wel in Kaapstad). Maar alles is hier dus wel ok!

1 comment:

tineke said...

op tafel gelegd?????????????? be serious!