Saturday, October 2, 2010

Aircostoten

Het zou natuurlijk niet perfect zijn als ik geen stoot zou tegenkomen. Letterlijk in dit geval… Lang leve aircotoestellen! Of voornamelijk het buitengedeelte van zo’n toestel waar ik gisterenmiddag in volle vaart tegen aan ging. Resultaat: scheve bril, ongelooflijke buil en thuisblijven ’s avonds wegens te veel hoofdpijn.

Maar de nachtrust heeft me goed gedaan en vandaag heb ik enkel nog hoofdpijn doordat mijn bril wat scheef staat (mijn ogen willen precies niet meteen aanpassen). “Hebben ze daar dan geen opticiens?” hoor ik enkelen al vragen. Ja, tuurlijk wel, maar een mens moet er wel geraken. Want ondertussen loopt dus die evaluatie van Gent-Mangaung en zijn we toch wel wat uurtjes onderweg. Waaronder ook drie uur voor een braai deze middag, ik geef het toe…

Organisatorisch loopt het toch een beetje moeilijk met een printer die niet wou werken gisteren, de annulatie van burgemeester Daniël Termont vannacht (connectie gemist in Munchen en keerde terug naar Gent omdat hij hier ten vroegste maandagnamiddag zou kunnen zijn en dan is het ook niet echt de moeite meer) en wat problemen met ‘keynote speakers’ die hier niet meteen geraken. Komt allemaal wel goed… No stress.
Voor vandaag zit het werk er wat op…nog wel even verslagen maken van gesprekken straks. En morgen is het D-1: de laatste dag vóór de conferentie “Winning through twinning”…en meteen de dag dat (hopelijk) al onze deelnemers arriveren. Kijken er hier wel al naar uit om iedereen te verwelkomen, het is toch eens iets anders zo…normaal gezien zien we de Vlaamse besturen vooral op vorming in Brussel en de Zuiderse besturen enkel op werkbezoek, nu komen die allemaal hierheen!

No comments: