Sunday, October 24, 2010

N-cities

Sinds deze morgen zijn we dan op weg voor de N-route: via Nanyuki en Nyahururu nu toegekomen in Nakuru (ooit nog een zusterstad van ons eigenste Leuven). Later deze week gaat het dan nog richting Naivasha om zo terug in Nairobi te geraken. Yep, alle steden beginnen hier met een N...of op z'n minst met een K, een L, een M of een N. Vermoedelijk heb je dan 90% van alle Keniaanse lokale besturen. Toch een elementje van wederkerigheid dat ik naar VVSG moet meebrengen...

Hier staan nog Nakuru National Park op het programma en gewoon wat rondlopen in Nakuru zelf natuurlijk. De oorspronkelijke doelstelling om richting het Noorden van het land te trekken halen we niet dus hebben we wel wat tijd om Centraal-Kenia onveilig te maken. Op het gemak...

Ondertussen moet ik ook melden van Tineke dat ze heel hard haar best doet om niet depressief te zijn...het is waar, eigenlijk loopt ze ook al heel de dag 'love you love you longtime' te zeggen tegen mij dus valt dat wel mee ;) Allez, als haar computer hier naast mij nog eens in gang wil schieten mag ik mij aan de nodige comments verwachten.

1 comment:

tineke said...

en k ga vooral doorverwijzen naar jouw blog nu...