Thursday, September 3, 2009

Madeira, here I come!

Binnen een paar uur staat het vertrek richting Madeira op het programma! Zorgeloos genieten van de zon, het zwembad, een cocktail, de betere literatuur,...en mijn seniorenbusje. :)

Weet niet of ik hier nog veel woorden moet vuilmaken aan mijn jaarlijkse traditie van op-stap-met-de-mama-en-haar-vriendinnen, want blijkbaar kent iedereen het verhaal al. Twee jaar geleden Spanje, vorig jaar Kreta en nu gaan we dus een eiland in de Atlantische Oceaan onveilig maken. Al is de geplande harem van 8 vrouwen ondertussen verminderd naar 7...Vera kan niet mee omdat Gilbert in het ziekenhuis opgenomen is. Heel erg jammer. :( Op dit moment hoop ik dat het toch nog allemaal gaat lukken, maar realistisch is het niet.

Vandaag dus ook nog vrij lang zitten werken om nog enkele dingen af te krijgen (zo gaat dat altijd net vóór ik op vakantie vertrek). Och, straks kan ik een hele week crashen. :)
Ondertussen veel plezier met de blogwedstrijd (hierboven)! Ik zal het hier ook maar eens zetten: stemmen kan enkel en alleen via de bevraging bovenaan rechts op het scherm. De vorige bevraging - uw herinnering aan 1 september - werd overigens afgesloten met 44% die de eerste schooldag afschuwelijk vond, 44% die ons werkelijk wil doen geloven dat de nieuwe start een zegen was en 12% die met gemengde gevoelens vertrok maar toch de stress onder controle kon houden.
De kans dat ik zeer actief op zoek ga naar internet is klein, maar mocht er zich nu ergens dicht in de buurt een pc bevinden dan zet ik hier misschien nog wel iets. C u all next week!

No comments: