Sunday, September 27, 2009

Ribbekes!

Nog maar net terug uit Dinant op zondag...en al meteen vertrekken voor een nieuwe afspraak! Diezelfde avond had ik namelijk met Sofie afgesproken om eindelijk nog eens ribbekes te gaan eten...kan dat ergens anders dan in De Gekroonde Hoofden? :)

Ok, ik weet het, niet meteen de meest flatterende foto van ons Fie maar dat kan ook niet echt...en dan bedoel ik niet dat er geen mooie foto's van Fie mogelijk zijn maar gewoon omdat ribbekes eten nu eenmaal een vuile boel is. :p
Buiten de ribbekes heel veel geklets over vanalles en nog wat, vooral heel veel zaken die niet voor publicatie vatbaar zijn. Afsluiten deden we - ook bijna goede gewoonte - "Bij Betty" en toen was het eigenlijk al vrij laat. Maak mij de bedenking dat we nog geen nieuwe datum afgesproken hebben maar ik denk dat Sofie dat opzettelijk gedaan heeft zodat ik gewoon MOET langsgaan bij mijn petekind dat ik ongelooflijk aan het verwaarlozen ben *schuldgevoel schuldgevoel*...

Overigens onderweg ook het bewijs gevonden van hoe mooi Gent wel is (alsof dat nodig zou zijn, maar het is altijd belangrijk nieuw bewijsmateriaal te delen)..."The House of Eliott" zorgde voor het magisch moment...

No comments: