Sunday, September 27, 2009

Li terug in het land

Neen, het is niet van oktober 2007 geleden dat Nathalie nog eens in het land was...maar blijkbaar vind ik geen recentere blogbijdrage waar zij in vermeld staat. Bref, ze is nu terug en dat is het belangrijkste! En nog beter: ze heeft Ma'ayan meegebracht! Dat is van voorjaar 2007 geleden - my famous visit to Jerusalem! - dat ik die gezien had.

Ondertussen zijn die hier al een week maar ik stelde het hier al dat het een beetje een stomme week was :s Dus had ik die nog niet gezien...en ondanks mijn vrij zwaar weekend raapte ik mijn laatste restje energie samen om die in mijn rommelkot te ontvangen (iemand kandidaat overigens om eens grote kuis te houden hier? :)). Geheel symbolisch hadden de lieverdjes een ananas mee...enkel voor de insiders. ;)
Was eigenlijk super om Li terug te zien natuurlijk...en nog 'superder' om Ma'ayan te knuffelen (die overigens nog meer sexy klinkt dan anders wegens een verkoudheid, lol). Meteen maak ik mijn afwezigheid van de afgelopen week goed de komende week (met afspraak op woensdag en vrijdag, maar die plannen doe ik later nog wel eens uit de doeken :p)!

Op een goed uur tijd ben ik overigens mee met de laatste YouTube-hits, aanklikken op eigen risico: "What what (in the butt)", "Kelly's Shoes" en "Let me borrow that top"...oh jeetje :d

No comments: