Sunday, September 27, 2009

Couque de Dinant

Een volledige week geen nieuws te lezen op deze blog, en zoals steeds had dat niet te maken met te weinig gebeurtenissen maar eerder met te veel gebeurtenissen. Samen met een helse week op het werk - met 7 vergaderingen, 2 werkbezoeken en een hele dag vorming had ik bijna geen tijd om door mijn mailverkeer te geraken - bleef er dus weinig tijd over om blogstukjes te schrijven...

Na een druk weekend nu toch de tijd...om te merken dat ik eigenlijk de draad moet oppikken in het vorig weekend. De vrijdagavondactiviteit konden jullie hier al lezen, op zaterdag verdween ik na het schrijven van het stukje richting de Ardennen. John en Fre zaten daar namelijk gelogeerd en hadden in de loop van de week gevraagd of Magteld en ik ook niet even kwamen... Met plezier!

Zo kwam het dat ik op zaterdagnamiddag met honden in een bos aan het wandelen was (meteen de enige foto die voor publicatie vatbaar is van het weekend) en op zondag in Dinant op een terras zat te hangen. Buiten dat terras was het voor sommigen ook absoluut noodzakelijk om een Couque de Dinant te kopen...niet te vreten die koeken maar als je daar geweest bent moet je het op z'n minst geproefd hebben. :)

No comments: