Friday, September 4, 2009

Fotowedstrijd "Mooiste zonsondergang IV"

De oproep om jullie mooiste zonsondergangen in te sturen viel niet in dovemansoren: maar liefst 11 (!) inzendingen vond ik in mijn mailbox terug. Gewoonweg een record. En al zeg ik het zelf: het wordt heel erg moeilijk om de mooiste foto er uit te halen.

In tegenstelling tot vorige edities verloopt het stemmen niet langer via de comments, maar wel via de 'poll' hier rechts. Geldig stemmen kan dus enkel en alleen door daar het bolletje van jouw voorkeur te kleuren!

De 'bevraging' wordt volgende week vrijdag afgesloten. Voor de deelnemers dus een volledige week om genoeg stemmen te mobiliseren. De hoofdprijs: een geweldig cadeau uit Madeira, bijeengesprokkeld tijdens die zeldzame momenten dat ik mijn zetel in de zon even zal verlaten hebben.

Vote! Vote now! C u all in a week!

Bart - Noorwegen
Delphine - Frankrijk
Els - Costa Rica
Evelien - Portugal
Filip - Italië
Jurgen - Laos
Kimja - somewhere between Ghent and Alost
Koen - Brazilië
Leen - Cambodja
Mario - Ibiza
Tim - Zuid-Korea

1 comment:

Lieve said...

amai, stemmen voelt bijna als 'gokken', sjieke dinges!