Thursday, June 19, 2008

Baby's worden groot...

...en mama's zijn altijd heel trots als hun baby's groot worden. :) Mama Johanna en Mama Sofie bezorgden mij deze foto's van hun schatten: Juliette is ondertussen al 1 jaar oud, Oscar heeft ondertussen al de leeftijd dat hij champagne mag drinken. :)

Een foto van Juliette die gerust de concurrentie kon aangaan met de winnaar in de categorie "Mooiste waterfoto" en toch wel gelijkend op de foto van Oscar die toen meedeed...

Zo jong en al aan de fles...maar ja, "onder een perenboom vallen er geen appels" hé Sofie! :)

Toch ongelooflijk hoe snel die klein mannen groot worden...nog niet zo lang geleden zat Juliette nog klein te wezen op mijn schoot en kon ik nog niet rondlopen met Oscar zoals dat vandaag kan... Hoef ik overigens te melden dat ook Lewis ondertussen al een jaar oud is?!

5 comments:

Anonymous said...

I hope ur baby grows quickly and see him married
really the days are running

Christophe Ramont said...

Hahaha, bovenstaande suggestie was ik zelfs vergeten...maar zouden Oscar en Juliette geen geweldig koppeltje zijn? Dus ja, hoop dat ze snel 'married' zullen zijn. :)

Henri Menheere said...

Dat gaat zoooooooooooo snel ...

Ik spreek uit ervaring als papa :-)

Aertsparadijs said...

It's a small world... Ik kwam zonet tot de ontdekking dat ik Lewis meter ken! Van de ene meter tot de andere: Belle, de groetjes! En tof hé, zo'n klein venteke als petekindje :-)

Christophe Ramont said...

Jongens toch, het is inderdaad een kleine wereld...