Monday, June 2, 2008

Bad Hair Day

Vorige week waren we eigenlijk al gewaarschuwd...en het was mijn planning om zaterdagvoormiddag bij de kapper te passeren...maar mijn bed was zo lekker...dus ben ik blijven liggen...gevolg: vandaag werden van alle medewerkers op het werk foto's genomen en ik sta er dus op met een verschrikkelijk kapsel! :(
Tot overmaat van ramp wou mijn haar vandaag ook helemaal niet meewerken. :( Als de foto vrijgegeven wordt, laat ik jullie graag meegenieten. :) (maar ik zou er dus niet op rekenen :))

Gelukkig is Freddy er nog om mijn dag op te beuren:

Hahahahahahahaaaaa!!! Goeie!!!! En Flo en Ype en Willem doen het ook steeds weer, altijd goed!

Allez, dit alles gewoon ook om de blog van Bart te introduceren in deze wereld. Welkom in de blogosfeer! Win ik nu een badeend? :)

3 comments:

Anonymous said...

U wint een gigantische funky bad-eend !

Duck you ! ;)

trouwens...qua kapsel, niets zo makkelijk dan het millimeterkapsel

Anonymous said...

ik wil die foto's zien (en ik ben zeker niet de enige nieuwsgierige)

Aertsparadijs said...

ik ken het fenomeen en heb zelf een ganse bad hair week achter de rug, morgen afspraak bij de kapper!