Wednesday, June 18, 2008

Obama is my friend

Een tijd geleden kondigde ik hier al mijn aanwezigheid op LinkedIn aan...professioneel netwerk en ik zie er nog steeds het nut niet van maar het is de enige site die blijkbaar nog niet geblokkeerd is en wat moet een mens anders doen over de middag. :)

Alleszins, heb daar al veel vriendjes teruggevonden en sinds deze week ook een belangrijk vriendje gemaakt. Want wie is mijn nieuwe vriend? Barack Obama! Jaha! De Democratische presidentskandidaat in de VS...
Hij heeft mij niet toegevoegd - zo goed kennen we elkaar nu ook weer niet ;) - maar ik heb hem gevraagd om mijn vriendje te zijn en zie...hij zei nog "ja" ook! Het doet wat met een mens hoor...zo in de gedachte leven dat je een rechtstreekse lijn hebt naar de machtigste man op aarde - allez, straks toch...als alles goed loopt dit najaar :).
Even serieus, waarschijnlijk zit er een team van mensen dagelijks vriendjes aan te maken op LinkedIn, facebook,... maar het maakt een verschil. Vanwege de simpele mededeling in mijn mailbox "Congratulations! You and Barack are now connected" zou ik zo in een campagnemachine meestappen...en ik ben dan nog niet eens Amerikaan! Wat zou dat dan geven voor al die twijfelaars?
En wat ik me nog afvraag...zou iedereen gecheckt worden? Zou het team van Barack mij op google gezocht hebben? En wat hebben ze dan begrepen van al die Nederlandstalige info? Zou Filip De Winter een vriendje kunnen zijn van Barack? Hoe gaat dat in zijn werk? Hm...ik ga het mijn nieuwe vriend eens moeten vragen... :)

3 comments:

Henri Menheere said...

LOL, op Facebook zou je een "friend suggestion" kunnen doen maar dan moet je wel eerst vrienden zijn met Filip Dewinter én Obama ;-) En dan kijken of ze elkaar accepteren.

Maar op LinkedIn bestaat dat volgens mij niet...

Mijn profiel: http://www.linkedin.com/profile?viewProfile=&key=4090778&authToken=B7vm&authType=name&goback=%2Esrp_1_1213681453192_in%2Evpf_4090778_0_0qpKJkQ*4uKEruVKhP2i6G5i4digkljnQldgkUOdPAQgzcQgjgPcPgUdPsMej0Q_NAME*4SEARCH_1213681453192_Henri_Menheere

Christophe Ramont said...

Hm...ben nog niet zeker of ik het er voor over heb om vriendjes te zijn met Filip... :)

Henri Menheere said...

Ben ik wel zeker van: niet! :-)