Wednesday, June 11, 2008

Bad Hair Day - vervolg

Vorige week maakte ik hier al melding van de foto's die op het werk genomen werden...net op mijn Bad Hair Day. Vandaag laat ik jullie oordelen over het resultaat:



De eerste foto kan ik gebruiken als "pasfoto" (maar de kans dat ik zo gek ben, is niet echt groot), de tweede foto is degene die op de VVSG-website zal verschijnen. Graag hoor ik jullie suggesties of ik hier toestemming voor verleen... :) (mensen, ik heb een dikke kop gekregen!)

Update 13/06: de foto's staan online!

10 comments:

Anonymous said...

het goeie leven hé Christophe!! Ge wordt gij ook al een dagje o..... en bij sommige ziet ge dat rapper dan bij anderen. Trouwens ik vind uw haar op die foto's echt niet slecht! Ge ziet er sympathiek en deugenietachtig uit. Zoals ge zijt dus.
Amai, zit ik mij hier uit te sloven zeg! (dat is omdat gij nu een deel van mijn werk moet doen :-)
Anne

Tineke said...

lieverd, eerste foto grrumpfgh, tweede foto hiep hoi

Koen said...

lol, inderdaad zoiets Tine, vooral als het hiep hoi slaat op de typisch oranje uitdrukking zoals bij onze noorderlijke buren vaak te horen is :)

Henri Menheere said...

Where's the "bad"?

Christophe Ramont said...

Jullie zijn allemaal veel te lief. :)
Anne, gij zotte! Al weet ik niet hoe ik die o..... moet invullen :)))
Ondertussen heeft ICT een 'go go' voor mij foto op de website...binnenkort te bewonderen! :)

Anonymous said...

onnozeler, oogverblindender, oorverdovender, opgewekter, opwindender, onafhankelijker, ondernemender, objectiever, overwerkter, ... Wie zal het zeggen ???

Anonymous said...

Dat haar valt op zich wel mee.. maar sinds wanneer die dubbele kin? (zie tweede foto)

Christophe Ramont said...

Thanks Manu Mus om de mensen te wijzen op mijn dubbele kin...het is nochtans een fenomeen dat ik van jou overgenomen heb :)

Anonymous said...

Amaai Christophe, ge zou een model kunnen zijn zé ;-)

Christophe Ramont said...

Kimja, niet overdrijven... ;)