Sunday, June 22, 2008

Perfect day

Gisteren toch wel een heel fijne dag achter de rug. Eerst en vooral op tijd uit bed (haha, wie kan dat geloven!) en een bezoekje van Sabine (dus meteen de laatste update over de trouwplannen).

Na de middag ging het dan richting Brussel om de Matongé-feesten te gaan bezoeken. Een jaarlijkse traditie - ook al is het nog maar onze derde editie - om daar af te spreken met iedereen die we leerden kennen bij de BTC-cyclus. Bon, iedereen... ;) het zijn toch voornamelijk de trouwe klanten die aanwezig zijn. :) Maar de Zuiderse sfeer is toch de moeite, ook al was het dit jaar beduidend 'kleiner' dan anders en zat de ambiance er niet écht in zoals we die gewoon waren. Het was natuurlijk wel heel fijn om Sam, Maité, Lieve en Petrus te zien, en vooral op het gemak rond te slenteren en mojito's te drinken. :)

Voor mij paste de afspraak in Brussel perfect want 's avonds werd ik verwacht bij Bart en Fran thuis voor het feestje ter ere van verjaardagen en zoveel meer... Bart is mijn collega in het Team Internationaal en dus hoeft het niet te verwonderen dat heel wat andere collega's (en voormalige collega's) ook aanwezig waren. Samen hadden we - en dank aan Johanna want die had daar voor gezorgd :) - een geweldig pakket samengesteld waarbij de tip duidelijk was: trouwen verdorie! :) Met de betere DVD's ("American Pie: the wedding" en "The perfect wedding"), massage-olie en andere interessant materiaal en zelfs eetbaar ondergoed kan dat niet meer fout lopen :). Al ben ik er ook nog altijd niet uit wat eetbaar ondergoed met trouwen te maken heeft... :)

Vandaag dan ook moeten bekomen van de Brusseluitstap!

2 comments:

Tineke said...

lieverd op reis gaan we wel altijd vroeg uit de veren hé, maximale uit de dag halen en zo, dat kan je toch aan?
:-D

Christophe Ramont said...

Schat, mag ik smeken om minstens 1 dag uitslapen in de week?! :) Je weet niet waar je aan begint...ik heb een ochtendhumeur en zeker als ik nooit kan uitslapen :))
(dat gaat daar vonken geven in Bolivia ;))