Saturday, June 14, 2008

Organisatietalent?

Ze laten mij dan eens iets organiseren...slaag ik er in om - bij twee verschillende gevallen - verkeerde data vast te leggen. :)

1/ Zo wou ik met de BTC-bende naar het Matongé-feest in Brussel trekken. Volgens mijn logica zou dat in het weekend van 28 juni moeten zijn (laatste weekend van juni?) en wegens nergens op het net te vinden nam ik deze datum gewoon over.
Blijkt het nu dus in het weekend van 21 juni te zijn... :s

2/ Nadat Evelien de laatste drie roemruchtige Re-animo-weekends organiseerde neem ik dit graag van haar over. Richting Zeeland! Mijn eerste suggestie: het eerste weekend van juni! Reactie: Europese verkiezingen (en de Vlaamse waarschijnlijk en als Yves het zo lang uithoudt ook de federale :))! Tja, met al die politici afspreken als het verkiezingen zijn is geen goed idee...

Bon, gewoon om te zeggen dat ik dus geen organisatietalent ben blijkbaar. :)

No comments: