Friday, June 6, 2008

La Collina

Koen is nu al maanden aan het zagen om hier eens met zijn foto te mogen staan, dus wie ben ik om hem dat te ontzeggen. :) Ondanks zijn aanwezigheid bij de Eurosonghype stond hij hier nog niet uitvoerig met foto...en wat sommige mensen doen om op deze blog te geraken!

Bv met mij gaan eten. :) Afgelopen dinsdag was het nog eens zo ver, weeral eens gaan eten. Daarbij werd gekozen voor mijn allertopfavoriete Italiaan in Gent: La Collina. Daar vind je de allerlekkerste pizza's ter wereld en zoals het op de site van Collina staat: het is er heel gezellig en bovenal een beetje echt Italiaans. Ik ga daar al jaren (zat op kot in de buurt, dus het was mijn favoriete uitvalsbasis :)) en ondertussen is het precies of ik bij vrienden thuis ga eten. Met eveneens het aangename gevolg dat ik gewoon mijn bestelling al niet meer moet doorgeven: een pizza La Collina en een cola aub. :) Gevolgd door een koffie en dinsdag voorafgegaan door een aperitief.

Een absolute aanrader! Maar je zal snel moeten zijn: gedurende de zomervakantie zijn ze gesloten... :( Dus ofwel moet ik nog heel snel vóór 4 juli naar de Sint-Kwintensberg, ofwel moet ik wachten tot in september... Hm...het zal de komende weken nog wel eens gebeuren... :)

5 comments:

Henri Menheere said...

pizza... hmmm :-) Hallo Koen

Koen said...

Hallo Henri :)
De pizza was inderdaad zeker te versmaden! Ikzelf had geopteerd voor de maison, al moet ik na vergelijkend onderzoek wel toegeven dat de colina dat tikkeltje meer had! Daar gaat je exclusiviteit de volgende keer Christophe :p

PS : bedankt voor de vermelding ;)

Aertsparadijs said...

blijkbaar is Koen nu ook met een blog gestart en jouw foto prijkt daar nog niet op? Ik zou beginnen zagen hoor :-)
seriously, bij de foto die nu op je rubriek "picture" staat, heb ik 2x moeten kijken. Zo serieus, ik herkende je bijna niet :-)

Christophe Ramont said...

Ja, het was Koen die de foto genomen heeft...het was moeilijk voor mij om te lachen. :))) Ondertussen alweer een andere pic!

En zie: mijn bloglezers blijken elkaar te kennen. :))

Cédric Verschooten said...

Je zou bijna kunnen zeggen: Eurosong brengt mensen dichter bij mekaar. Bijna...