Thursday, June 12, 2008

Tommeke Tommeke...

Het heeft nog lang geduurd...maar de eerste grapjes over de affaire Tom Boonen zijn binnen! :)

Gerecht van de dag: Spek met bonen
Hoe begin je er aan?

Stap 1: breng de boonen zachtjes aan de coke...


Update 13/06:

Update 16/03:

Lievelingsgerecht van Tommeke: Coke au vin

Tommeke zegt altijd : "Aan de lijn worden de prijzen gegeven !"

Tom favoriet voor de Amstel Coke Race!

I am so high, I'm completely booned

Hoe legt Tom Boonen zijn Quickstep parket mooi recht? Lijn voor lijn

Coken met Tom!

Quick Pep voor beginners vanaf zeven jaar

Nieuwe winkel in Balen : Tom & co(ke)

Nog een nieuwe sponser van tommeke boonen Thomas Coke

Op het ek in Zwitserland zijn ze blij dat Boonen zaterdag niet mag starten anders waren alle lijnen weggesnoven

Telefoneren? Met Tom kan je uren aan de lijn hangen!

Nu weten we waarom Tom zo'n sprintwonder was, hij wou als eerste over de witte lijn!

"Ik laat deze tour niet aan mijn neus voorbijgaan" snoof hij

2 comments:

Anonymous said...

ik moet wel toegeven dat er een glimlach verschijnt als ik dat zie...uiteraard jammer voor ons Tommeken, tis ook maar ne mens zeker?...

Christophe Ramont said...

Het is ook maar een mens...maar ook een voorbeeldfiguur!
Ik bedoel maar: ik heb mijn moeder nog nooit bezig gehoord over cocaïne en die is nu plots geïnteresseerd! Bijzonder verontrustend noem ik dat...

En allemaal de schuld van Tom! :)