Sunday, June 15, 2008

Target

Vorig jaar las ik het al in de krant: het stadsspel "The Target" werd ook in Gent een mogelijkheid en dat zag ik volledig zitten. Alleen vond ik niemand zo meteen bereid...

Gelukkig gelukkig, ook Kim zag dit concept als een tof idee en nodigde de vrienden van C uit om voor zijn verjaardag een spelletje te spelen. Gisterenavond/nacht liepen we dus als gekken met een GPS-toestel rond in het centrum van Gent, als volleerde politie-agenten op zoek naar de gangsters. Een uitgebreid verslag kan je op de blog van Kim lezen (handig dat doorverwijzen ;)) en om de introductiefilm te zien klik je gewoon hier even...

Geloof overigens niets van het verhaal dat ik op het einde van de avond "al minder actief" was. Het was écht een strategisch nadenkmoment! Want ongeveer een kwartier later zag je mij langs de Zuid crossen in de heilige overtuiging dat we die gangsters te pakken hadden... (niet dus...ze ontsnapten ons opnieuw...maar werden gelukkig door een ander team opgepakt)

Opgelet voor iedereen die dit ook wil doen: doe loopschoenen aan, werk aan je conditie en zorg er voor dat je de volgende dag voldoende rust kan nemen! Bijzonder vermoeiend! Maar ook ongelooflijk spannend en leuk om doen!!!

3 comments:

Anonymous said...

Jep, ook al gedaan. Er staat op mijn blog ergens een verslagje.

Anonymous said...

Ook al gedaan en inderdaad, geweldig leuk spelletje. Je kan het nu ook in Antwerpen spelen trouwens.

Enig nadeel, de heroische boeven, waaronder ik, zijn schaamteloos afgeknald omdat er één van de agenten 'eens om te proberen' geschoten heeft zonder ons ook maar te zien.

Henri Menheere said...

Hey ik ben mijn privé adreslijst aan het aanvullen en ben nu alle bloggers van blogs die ik volg, aan het toevoegen. Zou ik van jou je mail adres kunnen krijgen aub?

groetjes,

Henri