Sunday, November 18, 2007

Blogwedstrijd "Mooiste waterfoto"

Het is zo ver, over welgeteld 30 minuten vertrek ik met Harelbeke richting Namibië en dat voor welgeteld 12 dagen. De reis zelf kan gevolgd worden op de blog van Harelbeke, mijn blog zal waarschijnlijk iets minder aangevuld worden (maar wel een volledig verslag uiteraard bij terugkeer).

Geen nood echter, 12 dagen lang kan er gestemd worden op de "Mooiste waterfoto". Een heel pak kandidaten deze keer! En bijzonder moeilijk om daar de mooiste waterfoto uit te kiezen...
Egypte (Bram)

Golf van Aqaba - Egypte (Magteld)

Great Ruaha River - Tanzania (Kimja)Krian (Nathalie)
Krokodil uit water (Evelien)
Luka in het zwembad (Sarah)
Oscar in bad (Sofie)

Roquebrune-Cap Martin - Frankrijk (Cédric)Zonder titel (Tim)
Pier - Oostende (Kim)
Myanmar (Maité)

Stemmen kan via de comments tot en met vrijdag 30 november 19u00!

85 comments:

Anonymous said...

euh ... ik stem op de foto van kimja... heel leuke weerkaatsing op het water van de zon met een heerlijk duister effect door het 'baaigevoel'...

Anonymous said...

Ik vind de foto van kimja de schoonste! ziet er zo dromerig uit!

Unknown said...

Ik twijfel tussen Bram, Kimja, Tim Kim, en Maité. Verdorie verdorie das vervelend ... Kimja en Kim hebben al eens gewonnen ...en ik ga uiteindelijk voor Maité.

P.S.: Mijn kroko is een Cubaanse ;-)

Anonymous said...

Kimja wint toch zo graag en het is wel een heel mooie foto, dus mijn stem gaat naar Kimja. Er is wel veel goeie concurrentie deze keer.

groetjes Anaïs

(Kimja we drinken uwe prijs samen op hé dan ;))

Anonymous said...

Wow, tis niet te schatten! Er zit daar één topfotograaf tussen en het iiiiis..... Jawel, Kimja!

Anonymous said...

Oscar in bad is veruit de guitigste foto!

Manu said...

zonder enige sociale -mail-druk: ongetwijfeld Oscar!!

Anonymous said...

Van uit Lokeren kiezen wij natuurlijk op onze OSCAR!!!! voor de mooiste en schattigste waterfoto

veel kusje Gwen

Anonymous said...

!!!!!!!!Onze Oscar heeft de aller mooiste waterfoto!!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anonymous said...

ik vind de foto van Oscar in bad de mooiste!!! ik stem voor hem:p
xxx

Anonymous said...

Ik stem op Oscar in Bad tis de coolste foto!
xxxjes

Anonymous said...

Ik moest er geen seconde over nadenken: het is puur natuur, super mooi, zo speels en super lief... ik stem voor Oscar!!!

Unknown said...

ik stem op Kimja! tis ronduit een prachtige foto!

Anonymous said...

Ik heb de indruk dat er hier verschillende mensen met een dubbele identiteit rondlopen :-).
Mijn stem is voor Oostende.

Anonymous said...

De foto van Oostende is zeer geslaagd! Toch gaat mijn voorkeur uit naar die van Nathalie - Krian!!

Anonymous said...

Krian natuurlijk !!!
Graag gedaan Nalie.
Sven

Anonymous said...

Hallo,

Voor de wedstrijd van "mooiste waterfoto", kies ik uiteraard voor onzen Krian - foto vn Nathalie !!, zoals je ziet, een echt waterratjen..
gr.
xxx
Veronique

Anonymous said...

Mijn voorkeur gaat naar de foto van Krian

Cloclo
collega Véro

Anonymous said...

Mijn stem gaat ook naar de kleine Oscar!

Anonymous said...

Prachtige foto van Krian !!!! subliem

Lippie

Anonymous said...

super foto van Krian,...
Wim en Martine

Anonymous said...

Mijn voorkeur gaat naar de foto van Maité. Mooie kleuren :)

Anonymous said...

mijn stem gaat uit naar ...
krian!

go natulu!

groeten
xavier (die nog op duvel wacht ;o)

Anonymous said...

Ik stem op Krian!!

Leuke foto, heel tof gedaan!!

Groetjes
Collega...

Anonymous said...

't Ja geen twijfel mogelijk! Om familieruzie te vermijden... en omdat hij zo schattig is... OSCAR moet winnen! Al was't om iets origineel naast zijn rijstkom te kunnen zetten ;)

Anonymous said...

Magteld heeft ongelooflijk goeie smaak, altijd al gehad! En daar sluit ik mij natuurlijk graag bij aan! Ik kies Oscar omdat het gewoon de plezantste foto van den hoop is!

Anonymous said...

Een spontane geslaagde foto...
Mooiste waterfoto: vanzelfsprekend sturen velen een zee, meer of dergelijk gevulde waterput maar Krian's foto bevat slechts enkele speelse druppeltjes, gecombineerd met een oprecht luttel watergenietend totje...
Orie toch? Dus mijn stem gaat naar Krian en zijn speelpret.
Barbara

Anonymous said...

Go Oscar!!!

Anonymous said...

Uit sympathie, mijn stem voor Oscar!
x,Els

Anonymous said...

KRIAN RULES!!




Bert

Anonymous said...

Ik twijfel tussen Kimja op de foto van Tim, of de foto van Kimja zelf;
Blijkbaar niet echt origineel, maar allée : De baai van Kimja !
(Dju, en alweer te lang gewacht om zelf in te schrijven ....)

Anonymous said...

Geen discussie mogelijk: onzen Oscar is veruit het schattigst!

En dat roze speelgoed moet op deze blog toch ook goed zijn voor een paar extra stemmen dacht ik zo ;-)

Anonymous said...

Oscar, mét roos badspeelgoed, ontegensprekelijk het schattigst en gewoon een zeer geslaagde foto!

Anonymous said...

natuurlijk is onze Oscar de mooiste van allemaal!!!!

oma karo

Anonymous said...

veel mooie foto's, maar de ALLERMOOISTE is wel kleine Oscar in z'n badje!!!

Saskia

Anonymous said...

Foto van oscar is heel mooi, maar die kleintjes worden zowiezo reeds altijd het allerschattigst bevonden ;-) dus de 'ook' schattige grotere jongen Krian krijgt daarom deze stem van mij!

Grtjs

Anonymous said...

ik vind de foto van OSCAR de beste
daarom stem ik op OSCAR !!!!!

groetjes kim

Anonymous said...

OSCAR is de beste
ik stem voor hem

groetjes kim

Anonymous said...

de leukste foto is die van oscar
ik stem op hem

groetjes kim

Anonymous said...

ik moest niet lang denken
de meest leuke foto zag je meteen
en dat is die van oscar
mijn stem gaat naar OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

oscar is gewoon de beste
mijn stem is voor OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

de beste foto is van oscar
mijn stem gaat naar OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

leven oscar in het bad
ik stem voor OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

het is waar het is het roze speelgoedje is ook een paar stemmen waard
ik stem op OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

go oscar je bent de beste
ik stem op OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

oscar moet winnen
daarom gaat mijn stem naar OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

oscar heeft de schatichste foto
daarom stem ik op OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

komaan oscar je bent de beste
ik stem op OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

schattige foto heb je oscar
ik stem voor OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

de beste foto is van oscar
ik stem voor OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

leve oscar in het bad
ik stem voor OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

oscar is de beste
ik stem voor OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

als ik moet kiezen
geef ik mijn stem aan
OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

de beste foto is van oscar
ik stem voor OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

oscar heeft de beste foto
dus gaat mijn stem naar OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

heb je die guitige oogjes van Oscar gezien ?
gewoon zalig !!!!!

opa jo

Anonymous said...

k dacht dat het over mooiste waterfoto ging en niet schattigsten kleinen :-) Ideetje vr volgende fotowedstrijd christophe ;-)
maar om bij de wedstrijd te blijven, mijn stem gaat naar... Bram! Heel mooie foto, echt dromerig!

Anonymous said...

DE mooiste en beste foto is van oscar
ik stem voor OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

go oscar go oscar
je bent de beste je bent de beste
ik stem voor oscar

groetjes kim

Anonymous said...

natuurlijk is oscar de beste
mijn stem gaat naar OSCAR

grotjes kim

Anonymous said...

de mooiste foto is van oscar
ik stem voor OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

joepie oscar doet mee aan een wedstrijd
mijn stem is dan zeker voor OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

hij is tog zo schattig he?
ik stem voor OSCAR

groetjes kim

Anonymous said...

And the Oscar goes to .....
OSCAR!!!!

Groetjes,
Björn, Els, Wout en Merel

Anonymous said...

bon mijn stem gaat uit naar prachtige krian
tevens kleine nota
er mag maar één stem per persoon toegekend worden
dus kim (j'aime j'aime la vie)
als iedereen vijftig reacties nalaat is het leuke van Kristof zijn opzet er ook af! hé kristof
dus hopelijk tellen de stemmen van kim maar voor één!!

krian krijgt mijn stem
groetjes uit antwerpen
verhuisgreet

Anonymous said...

inderdaad kim, niet zo eerlijk bezig niet? ksnap je enthousiasme wel maar toch gaan mijn stem naar de witte tandjes van krian!!


grtjs
katrijn

Anonymous said...

Moeilijke keuze... Kimja's foto doet me dromen en Kims foto is een staaltje van Kunst met grote K. Maar mijn stem gaat naar Evelien, voor Kracht, Moed en Avontuur!
Knuffel,
Maïté

Anonymous said...

Beste mensen, ik weet niet wie er in mijn naam al die comments heeft geschreven. Ik moet zeggen dat ik het behoorlijk flauw vind. Ik heb slechts één stem, net als iedereen en ja die gaat uit naar Oscar maar Christophe, je zal je reglement eens moeten herzien denk ik ;-)

Anonymous said...

Hoi iedereen: kleine verduidelijking... Er zijn blijkbaar 2 Kimmen. Eentje koos terecht objectief voor Oscartje en de andere Kim is een overenthousiast nichtje van Oscartje met een grote passie voor haar neefje. In elk geval tof te lezen dat zovele mensen een goeie smaak hebben en voor Oscar kiezen :-) Ik kies natuurlijk ook Oscar (ik wil die prijs!), al vind ik de foto van Krian ook fantastisch. Groetjes, de Mama van Oscar

Anonymous said...

mijn stem gaat uit naar de foto van nathalie, krian dus

groeten uit zulte
jean-pierre

Anonymous said...

Hoi,

wij zijn collega's van Véro (cred) en hierbij geven wij graag onze stem aan Krian ! (foto Nathalie)
gr;
Daisy, Isabelle, en Virginie

veel succes nog !

Aertsparadijs said...

Dag mama Sofie, dank je wel voor de verduidelijking! Enthousiaste nichtjes die Kim heten en voor Oscar stemmen? Daar kan je toch niks op tegen hebben! En zelfs zonder de dubbele stemmen staat Oscar aan de top dus go go go :-)

Anonymous said...

De foto van Krian MOET gewoon winnen!!! Is absoluut zonder enige twijfel de mooiste van allemaal!!

Groetjes,
Philippe

Anonymous said...

superfoto van Nathalie. Mooie weerspiegeling van de jeugdige onschuld.....

Greetz

Didier aka de broer van duvelslipje....

Anonymous said...

Zeker de foto van Krian..... Zonder verdere commentaar.

Gaelle

Anonymous said...

Zeer verfrissende foto. Op een goed moment afgeklikt om de natuurlijke reactie van krian op het vermoedelijke koude water vast te leggen.- drink nu nog ee slokje van mn pintje- Het effect van het druppelende water over het expressieve gezichtje dat een prachtig schaduweffect teweegbrengt op zijn wangen.
Veel succes en groeten,

Pieter

Anonymous said...

krian! olé olé

Anonymous said...

super mooie foto's, vind ik.
Mijn stem voor Krian!

Griet

Anonymous said...

ik stem op krian
groetjes Helga

Anonymous said...

Ik kies voor de leuke foto van Krian gemaakt door Nathalie.

Anonymous said...

Oscar natuurlijk!

Davy

Anonymous said...

twee kleine duimpjes in de lucht
voor de leuke foto van krian!

hup hup!
ibe & wolf

Anonymous said...

hallo

als (ex-)onthaalmoeder kies ik misschien onbewust voor de foto van een stralend kind,
toch vinden wij de foto van krian de beste

dus twee stemmen bij voor de prachtig getrokken waterfoto van nathalie

groetjes
jeanette en marcel

Anonymous said...

naar 't schijnt zou ik hier moeten stemmen op de mooiste waterfoto ...
hmmm... de pier van oostende vind ik niet mis, daar valt nog eens een visje te vangen...
een krokodil daar ben ik beetje bang van, en ben ik te klein voor
hoewel ik geen katje ben om zonder handschoenen aan te pakken ...
ik stem voor de waterfoto van krian!

groetjes uit zulte
pojke ;o)

Anonymous said...

wat een strijd precies zeg...

het is nu een paar minuten voor het verstrijken van de twaalfde dag
ik twijfel tussen de foto van kimja en die van krian
nu... tis maar als ik niet kies voor die van krian dan riskeer ik elke dag tegen een nors gezichtje te moeten aankijken op 't werk, dus ik ga liever voor het vrolijke freggliestaartgezichtje...
vind foto van krian trouwens los daarvan ook prachtig eigenlijk, een momentopname, die uitstraling op een fractie van een seconde vastgelegd en natuurlijk in combinatie met het waterspel
de nummer éénwaterfoto!!!!

groetjes
je beredingskecollega
virignie