Thursday, December 31, 2009

Voederstage

Vandaag op stage geweest...bij Oscar, Marie en Warre. Niet dat er plots getwijfeld wordt aan mijn N/P-capaciteiten, maar volgende week zondag is N/P opgevorderd om samen met Miranda over de middag op de kleintjes te letten. Eten geven, pampers verversen en entertainen is natuurlijk nog iets anders dan drie schatjes in hun bed steken en hopen dat ze slapen... Dus gingen Miranda en ik vandaag langs voor een stage.

Veel meer dan spelen met Oscar heb ik eigenlijk niet echt gedaan, dus vrees dat ik niet geslaagd ben voor mijn stage. :) Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat Miranda bijzonder goed opgelet heeft en dus de zware taken op zich kan nemen terwijl ik vooral het entertainmentgedeelte voltrek.
Evident is het allemaal niet, een gezin van 5 over de middag eten geven. Vooral als je dan nog te maken hebt met een Warre die niet flink wil eten (heeft ie zeker van de peter) en na de maaltijd alles liever weer eens uitspuwt. :( Maar het moet gezegd: ze slagen er daar wonderwel in in de Hundelgemsesteenweg! Hoe Karel en Sofie geen zenuwinzinking nabij zijn, het is me een raadsel want 5 uur met de kindjes en ik was kapot...

Foto's van de 'voederstage' terug te vinden in het evoluerend album dat een tijdje stilgestaan heeft maar nu dus weer in beweging is!

Uitgeput toen ik buitenkwam, gelukkig had ik vóór de stage al een noodzakelijke trip gedaan. Had in de Fnac al de geweldige agenda voor 2010 van Moleskine gespot (ben tegenwoordig dikke fan blijkbaar) maar toen niet aangekocht...dom natuurlijk want bij mijn tweede bezoek - overtuigd dat ik deze agenda moest hebben - was ie daar al uitverkocht. Wat zoekwerk bracht me echter nog bij andere winkels die Moleskine in huis hebben en het eerste was niet raak maar op de tweede locatie had ik geluk. Dus ben ik nu gewoon eigenaar - en trots! - van een Moleskine agenda 2010 die er superleuk uitziet. Kwestie van mijn planning voor 2010 al een beetje te kunnen aanvatten...


No comments: