Sunday, December 6, 2009

Eindelijk rust

Bijzonder blij dat deze week voorbij is want ze was net dat tikkeltje te druk. :) Heb ik zelf voor gezorgd uiteraard door mijn agenda zo vol te steken en bijgevolg was ik al op voorhand gewaarschuwd...maar het is toch altijd wat schrikken van het 'pompen of verzuipen'-gehalte van zo'n week als je er dan werkelijk in zit.

Het gevolg is dat er vele uren gewerkt werden en dat ik mijn werkuren van donderdagavond - toen ik een debat in Mechelen ging 'modereren' al verzoop ik daar na een uur in de discussie - zelfs niet kan ingeven omdat ik op het maximum sta van mijn overuren. Faut le faire!

Tweede - aangenamer - gevolg is dat ik dit weekend niets gepland had en bijgevolg helemaal tot rust kon komen. Het was precies een beetje vakantie!

Laatste gevolg: gezwollen rechterklier...die ondertussen alweer helemaal verdwenen is dus paniek is niet nodig. :)
De laatste drie werkweken van het jaar komen er aan en de druk zal er niet minder om zijn...maar doorspekt met vrije dagen (verplicht nog stuk van mijn congé op te nemen) moet ik dat allemaal wel overleven.

Dat betekent overigens dat er tijd is om de kerstboom te plaatsen! Deze namiddag gebeurde dat al op het thuisfront in Eeklo (eigenlijk te vroeg want de sint is nog niet weg!), deze week zal ook het appartement in Gent er aan geloven. Meteen de bevraging van de week: hoe zit het met jouw kerstboom? De vorige bevraging werd afgesloten met niet overdreven veel vertrouwen in mijn 'hou vissen in leven'-kunnen: slechts 37% geloofde dat ze hier in uiterste beste handen zijn, 37% gaf het nog tot Pasen en 25% (!) gelooft dat ze het einde van het jaar niet halen! Ter info: de vijf lieverds leven nog allemaal... ;)

No comments: