Sunday, December 6, 2009

Goedheilig man?

De Sint kwam vandaag niet bij mij langs, misschien hoofdzakelijk omdat ik mijn schoentje niet klaargezet had. :) Nu ja, was mijn geloof in deze goedheilig man al een tijdje kwijt want neutraal blijkt hij helemaal niet te zijn!

Zo blijkt onze goede Sint BHV te willen splitsen zonder toegevingen. De belofte dat Jean-Luc volgend jaar in de zak vliegt als hij niet braaf is wil ik nog wel eens zien gebeuren...dat gaat een grote zak moeten zijn!
Gelukkig wil de Sint ook de kernwapens het land uit (hopelijk is dit standpunt niet combineerbaar met het vorige), daarvoor krijgt hij dan wel lof. Schitterend grappig filmpje:


Neen, geef mij dan maar Satanklaas (je kent hem wel)!

2 comments:

Anonymous said...

Bedankt voor een interessante blog

Anonymous said...

Ja, waarschijnlijk dus het is