Wednesday, December 23, 2009

Maagcrisis

Alweer een weekje niet op de blog, alweer met een geweldig excuus. :) Na het dinner met Amarula ging het dus richting Amsterdag (verslag volgt) voor twee dagen. Op donderdag mij nog vrij normaal op deze wereld kunnen begeven maar tegen de late avond ging het ferm bergaf... Maagcrisis...

Nu ja, in eerste instantie dacht ik buikgriep maar als de krampen een week later nog niet helemaal voorbij zijn zou je natuurlijk al aan iets anders kunnen denken. Dus hou ik het algemeen op maagcrisis...met in het achterhoofd de mogelijkheid van voedselvergiftiging. :) Nooit eet ik nog kroketten uit de muur in Nederland! Alhoewel...zeg nooit nooit...
Bijgevolg heb ik vier dagen lang zo goed als niets gedaan buiten lamlendig in de zetel liggen. Kan ook eens leuk zijn maar als ik mag kiezen dan ga ik resoluut voor 'lui' ipv 'lamlendig'. :)

Nu die crisis bijna bedwongen is...zit ik met een ongelooflijke verkoudheid die mij teistert de laatste dagen voor kerst. *zucht* Maar och, ik ga er niet te veel van wakker liggen...straks is het vakantie en heb ik tijd in overvloed om te bekomen.

Wat ga jij overigens doen in de laatste week van het jaar? Meteen goed voor de vraag van de week... De vorige over kerstaankopen werd afgesloten met 33% die de cadeautjes al gekocht had (flink!) en 66% die zich in de laatste shoppingstrijd gooit.

No comments: