Tuesday, October 9, 2007

Afscheid van Nathalie

Nathalie is weer vertrokken...snik snik... Na een goede maand en een half (zoiets) in België vertrok ze opnieuw richting Jeruzalem waar ik haar dit voorjaar al eens bezocht. Het was leuk dat Li hier was, ook al was ze hier veel te kort...we hebben elkaar amper gezien! Dus heb ik de belofte gemaakt haar daar nog eens te bezoeken. Al is het maar om de mensen die ik daar leerde kennen terug te zien. En nieuwe mensen te leren kennen uiteraard.

Op de foto: de meme en mama van Nathalie die haar, samen met mij, kwamen uitzwaaien. Li had een klein beetje te veel bagage mee...36kg terwijl maar 20 toegelaten is. Nu ja, ze vertrekt ook voor enkele maanden dus eigenlijk wel een beetje logisch. Bijna 125 euro moeten bijbetalen maar na een reorganisatie de tweede zak hier kunnen laten.

De laatste woorden van Nathalie op Belgische bodem, een werkelijke afscheidsspeech van formaat!
(Btw, ik hoef er toch niemand op te wijzen hoe gevaarlijk het geworden is mij nu nog tegen te komen nu ik weet hoe mijn soixanteneufke filmpjes maakt én hoe ik ze op het net smijt?)

1 comment:

Miss Fabulous said...

Zeg ! Mijn enige zwoele blik wordt dan nog afgeblokt ook !! :)