Monday, October 5, 2009

Weekly update

Deze blog begint meer en meer een wekelijkse update te worden...wat dus betekent dat er dan telkens veel te vertellen is. Maar ga het kort houden...of ik zit weer te laat in mijn bed en dat is nergens goed voor. :)

Over dat "te laat in bed" en "te weinig slapen"...amai, dat was vorige week nogal wat. In de niet goede zin dan...veel te weinig slaap. Ondertussen alweer wat gerecupereerd gelukkig, maar het was vorige week dan ook een beetje een uitzonderlijk rare week (zie verder op blog).
Begin van de week overigens heel positief: op controle naar aanleiding van mijn ingrepen dit jaar en alles ziet er goed uit. Nog eens op controle eind december en dan ben ik er hopelijk voor lange tijd vanaf (om eigenlijk niet te zeggen altijd).

Volgende dag moest ik absoluut langs bij mijn lieverdjes Oscar, Marie en Warre. Marie beetje ziekjes en nog een beetje onder de indruk van haar bezoek aan het ziekenhuis die dag, Oscar wild as ever en brave Warre kon alleen maar lachen naar zijn 'pepe'. Dat klein grut was ondertussen geweldig gegroeid! Wat er op wees dat ik gewoon heel lang niet langsgeweest was... :s Had uiteraard cadeautjes mee uit Madeira. Balans: Oscar wild van zijn 'cars', het vestje voor Warre is veel te groot (ai) en Marie was meer geïnteresseerd in het inpakpapier dan het cadeautje zelf. Niet overweldigend positief maar in mijn geval toch positief genoeg. :d

En op woensdag had ik afspraak met Tineke om eens te bekijken wanneer we precies naar het Filmfestival trekken (filmfreaks als we zijn). Het wordt 11 oktober met de film "Eyes wide open"...voorstelling in aanwezigheid van de regisseur (moet toch ook saai zijn voor dienen mens, hij heeft de film die hij zelf gemaakt heeft waarschijnlijk wel al een paar keer gezien)! De foto suggereert het thema al dat bespeeld zal worden, ben benieuwd...

No comments: