Sunday, July 5, 2009

Controle-operatie

Afgelopen vrijdag moest ik ook op controle nav mijn operatie een tijd geleden (morgen al vier weken). Alles verloopt gunstig en dus 'mag' ik snel terug voor de 'controle-operatie' - een woord dat mij tot op heden niet echt bekend was.

De datum is vastgelegd op maandag 13 juli...de recuperatie zal een week in beslag nemen. Dat is alvast minder dan de drie weken recuperatie van vorige keer. :) En net op tijd weer helemaal klaar voor de Gentse Feesten!

Met mijn zomer die een beetje geheel abnormaal verloopt - alhoewel operaties in mijn geval meestal abnormaal zijn - meteen ook even checken wat jullie plannen zijn: zie de bevraging van de week. De vorige bevraging - 'who's next in celebrity avenue?' nav de overlijdensweek - is ondertussen afgesloten: 14% gokt op Barack Obama of Yves Leterme als eerstvolgende, 28% gelooft dat Fidel Castro eigenlijk al gestorven is. Een overweldigende 42% koos echter voor Eddy Wally... Actrice Mollie Sugden - aka Mrs. Slocombe uit "Are you being Served?" - stond niet in het rijtje maar daar heeft ze zich precies niet veel van aangetrokken...

No comments: