Thursday, July 23, 2009

Time for a break

Met een derde Feestendag werd het duidelijk: hoog tijd voor een pauze. Al is het maar omdat de recuperatie weliswaar een geweldige start nam maar ondertussen weer veel moeilijker verloopt... Het weerhield er mij maandag toch niet van om nog eens buiten te komen.

Prachtig weer en een afspraak met de vrienden, er was dan ook geen enkel excuus mogelijk om deze avond van Feesten aan mij voorbij te laten gaan. Of het zou de massa moeten zijn want op de vooravond van de nationale feestdag hadden er blijkbaar nog een paar het idee om naar Gent af te zakken. :)
Starten deden we deze keer rustig in Patrick Foley's Irish Pub, net tegenover het jusitiepaleis in Gent en dus eigenlijk zo goed als bijna in de feestenzone. Met een bende van 11 kwamen we daar de boel een beetje onveilig maken en een hapje eten (aanrader overigens, voor bijna geen geld een menu met drank inbegrepen!). De drank vloeide rijkelijk en er werd heel wat over-en-weer gekletst, zoals dat hoort.

En waar kan je anders heen dan Polé Polé als je zo dicht in de buurt bent? Al is het geen sinecure om met een bende van 11 door Polé Polé te geraken... Maar het lukte wonderwel goed en nog verbazingwekkender: we vonden een tafeltje en plaats om te staan! We geven toe dat het wel wat tijd gevraagd heeft om aan dat tafeltje te geraken. :)

Alweer een geslaagde avond maar daarna dringend tijd voor de nodige rust en stilte...dus laat ik de Gentse Feesten eventjes aan mij voorbijgaan. En het weer helpt mij blijkbaar een handje... :(

No comments: