Tuesday, July 14, 2009

ER

Voor een tweede keer dit jaar had ik de eer en het genoegen de operatietafel van AZ Alma in Eeklo van dichtbij te bewonderen. Afgelopen maandag was het namelijk tijd voor een controle-operatie.

Nu ja, 'bewonderen' is waarschijnlijk niet het juiste woord omdat George Clooney niet terug te vinden is in Eeklo :s en fijn zijn zo'n bezoekjes ook al niet te noemen. Maar alles verliep zonder noemenswaardige problemen en ondertussen ben ik terug thuis aan het recupereren. Alhoewel het niet veel scheelde of ik lag daar nog...mijn dokter is in de vooravond gewoonweg vergeten op consultatie te komen bij mij waardoor ik daar maar bleef liggen in de dagkliniek. Een telefoontje van de verpleegsters bracht opheldering: de vogel was al gaan vliegen. Zonder consultatie dan maar naar huis...
De belofte dat het deze keer geen drie weken zou duren is alvast waarheid geworden, het valt allemaal veel beter mee dan een goede maand geleden. Tegen zaterdag - de start van de Gentse Feesten - moet ik normaal gezien weer helemaal de oude zijn.

In augustus mag ik dan voor een laatste keer op controle en dan maar hopen dat de gezondheid voor de komende vijf jaar stabiel blijft. :)

Mijn vakantieplannen zijn dus beperkt tot ziekenhuisbezoekjes, en dat is blijkbaar niet veel beter dan wat de meerderheid van de lezers te wachten staat. De bevraging van de week maakt duidelijk: 50% zal een hele zomer moeten werken (ocharme), 33% blijft rustig thuis om een terrasje of concertje mee te pikken (klinkt al beter) en 16% heeft het gewoon druk. :) Nieuwe bevraging hier rechts: maakte Caroline Gennez afgelopen weekend de juiste keuze?

2 comments:

Bart Verdeyen said...

ik zal dan maar zwijgen over Noorwegen dat pas achter de rug is en Frankrijk dat er nog staat aan te komen zeker ? ;)

Christophe Ramont said...

Geen nood, ik zal wel wraak nemen in het najaar :p