Wednesday, July 29, 2009

Uitgeput

De Gentse Feesten zijn ondertussen voorbij...en het laatste weekend was er eentje om in te kaderen. Terwijl het op zaterdag nog allemaal heel rustig verliep en we languit in Baudolopark gingen liggen...was het op zondag iets minder rustig met een optreden van Soulsister ("Way to your heart"!) en afsluiten in de Duveltent (en zelfs nog een bezoek aan de Vlasmarkt).

Minder volk naar het schijnt, maar dat liet ik alvast niet aan mijn hart komen. Over mijn hart gesproken, dat moest bekomen op de dag van de lege portemonnees na een uitstapje dat begon met een deel van de Nquthu-crew (Daan en Carolien) en eindigde met twee fuifbeesten (Lindsy en Johanna)!

Toen mij deze week gevraagd werd of ik ook de Lokerse Feesten onveilig ging maken heb ik alvast vriendelijk geweigerd...zoveel plezier kan ik niet aan. :) Maar ik kijk nu alvast uit naar de editie van 2010 want mijn plan staat vast: in de toekomst ga ik minstens evenveel genieten van de Feesten als ik dit jaar gedaan heb!

Voor wie een volledig overzicht wil van de activiteiten tijdens de Gentse Feesten: het facebookfoto-album of de 'presentatie' hier rechts...
Ondertussen ook een nieuwe bevraging, helemaal geïnspireerd op de Gentse Feesten: wat vond jij er van? De antwoorden mogen iets minder unaniem zijn als bij de vorige editie...100% vond de grap van Fabiola met de appel schitterend geslaagd. Way to go, Fabby!

No comments: