Tuesday, July 14, 2009

Verliefd

Ik ben verliefd...ik geef het toe...helemaal verliefd op de knipoogjes van Marie, op Oscar die heel luid "Stooooof" roept, op Warre die schaterlacht en je aanstaart met zijn blauwe kijkers. Ja, dit weekend werd ik officieel peter (van Warre) en kan ik dan ook iets anders zeggen dan dat ik ongelooflijk fier ben op die kleine spruit(en)?

Het weer leek een beetje tegen te slaan zondag, maar na de misviering brak de zon door zodat het een heel gezellige namiddag in de tuin werd. Met ijstaart en een kaasplank later op de avond...en met heel veel kindjes. :) De viering zelf viel - voor een niet-katholiek als mezelf - nog wel best mee. De mama en de papa hadden ook een hele mooie speech voorbereid en de kerngedachte doorheen heel de dag was dat deze kleine lieverdjes heel veel geluk hebben met zo'n hoop mensen rondom hen die hen zo graag zien (en ik helemaal vooraan natuurlijk :p).

De dag voordien moest ik uiteraard in allerijl nog een cadeautje halen, wat ik dan ook deed in de Disneystore (altijd goed). Zelf heb ik niet heel veel foto's genomen (bovenstaande zijn de officiële foto's voor het doopboekje en onderstaande is de enige bruikbare foto :)) maar ik hoop dat de talrijke paparazi - 3 fototoestellen voor 1 familie is echt wel te veel van het goede - genoeg beeldjes geschoten hebben en dat de mama en de papa mij eens een selectie doorsturen (tip tip :)).

vlnr: oma van de kleine spruiten en meter van Marie (de mama van Karel), Karel en Warre, Sofie en Marie, Nonkel Stefaan (peter van Marie) en Oscar, Tante Erika (meter van Warre) en Anna.

No comments: