Sunday, June 14, 2009

It hurts

Ondertussen is er lichte paniek ontstaan wegens de windstilte op deze blog en een status op facebook à la "ben het beu ziek te zijn"... Een klein woordje uitleg, maar dan wel een heel kleintje...

Vorige week had ik al te kampen met hevige buikkrampen... Op dinsdag buiten strijd, woensdag eventjes terug op het werk om volledige fall-out te hebben op donderdag en vrijdag. Het weekend overleefde ik nog net en toen kwam de maandag.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de ingreep die ik op maandag liet uitvoeren al een hele tijd gepland stond. Op zich was het dus voor mij geen verrassing dat ik op maandag eventjes van de aardbol zou verdwijnen. Alleen duurt de recuperatie veel langer dan verwacht :( Drie weken ziekteverlof was nu niet echt wat ik in gedachten had - en vooral niet wat mijn agenda op het werk in gedachten had. Maar het kan nu eenmaal niet anders...

Komende vrijdag moet ik op consultatie en begin juli 'mag' ik waarschijnlijk nog eens onder het mes. Geen positieve gedachte. Alles bij elkaar zal ik dus enkele weken buiten strijd zijn...ik hoop vurig alles achter de rug te hebben tegen de Gentse Feesten en dan ga ik er uiteraard een lap op geven.

Ondertussen heb ik een weekje pijn achter de rug - die ik weliswaar gezwind doorkom dankzij mijn nieuwe dikke vriend Dafalgan Forte. Met als gevolg dat ik de Zweedse inzending voor het Eurovisiesongfestival van 2004 maar niet uit mijn hoofd krijg...al denk ik dat Lena Philipsson het over iets helemaal anders had...



Het brengt natuurlijk wel inspiratie voor de nieuwe bevraging van de week: wat zou u doen met drie weken ziekteverlof? De antwoordmogelijkheden zijn nogal 'lui' maar bij recuperatie valt er ook niet veel meer te doen heb ik moeten merken :( (merk op dat ik geheel spontaan "kuisen" als een mogelijkheid zie...het zegt veel over mijn mentale toestand). De vorige bevraging - naar welke partij gaat uw stem - werd via Beken Kleur helemaal gemanipuleerd...of het zou moeten zijn dat werkelijk 50% van de lezers van deze blog voor PVDA+ zou stemmen. :) 27% ging voor sp.a, en 5% voor CD&V, Groen, VB, SLP en N-VA.

1 comment:

joey said...

drie weken? da's amper tijd om de volledige dawson's te bekijken... antwoord "dvd kijken" dus