Monday, June 29, 2009

Godverdomse dagen

Drie weken thuis...en geen boek gelezen. Zonde van de tijd, maar had daar ook niet veel zin in eigenlijk. Nu ik sinds vandaag terug naar Brussel spoor - eerste werkdag overleefd overigens! - is er precies weer tijd om te lezen.

's Morgens de krant...want vanaf vandaag vind ik de Standaard in mijn brievenbus. Cadeautje van de Creativity Class waar ik eerst ging aan meedoen, maar dan toch de opdracht niet instuurde wegens tijdsgebrek. Evelien zit overigens bij de halve finalisten...duimen dus dat haar assessment volgende week een toppertje is! Bref, dankzij die Class krijg ik dus een maand lang de Standaard in de bus...niet slecht :)

Deze avond eindelijk het boek(je) uitgelezen dat ik nu al maanden aan het sleuren ben: de "Godverdomse dagen op een godverdomse bol" van Dimitri Verhulst. Heb het waarschijnlijk te veel in stukjes gelezen om het ten volle te kunnen appreciëren...al moet ik ook toegeven dat ik meer dan eens hardop moest lachen met de verwoordingen en spitsvondigheden. En eens je er in aan het lezen bent, leest het wel als een trein. :) Enfin, het goede voornemen is er om weer meer te lezen! Maar die goede voornemens, die worden niet altijd uitgevoerd... :s (alhoewel: de mid-term-review is nog zo slecht niet ;))

No comments: