Sunday, June 28, 2009

Back zum Arbeit

Drie weken ziekteverlof staat dus duidelijk niet synoniem voor het updaten van de blog...het gaat niet goed met de blog, ik ben mij daar ten volle van bewust. Het aantal bijdrages staat op een historisch dieptepunt. Zou er sprake kunnen zijn van blogslijtage?

Hm...ben er niet van overtuigd... Waar ik wel van overtuigd ben is dat ik nu meer verslaafd ben aan facebook - zou die hype ooit over gaan? - dan aan het bloggen. Het gaat daar ook allemaal sneller, helemaal geschikt voor onze consumptiemaatschappij! Minder genuanceerd ook, nuance moet je dan maar tussen de lijnen lezen. :) Bref, ik merk dat iedereen veel meer bezig is met facebook dan met de blogs...want het aantal bijdrages bij mijn andere favoriete bloggers is toch ook niet om naar huis te schrijven.

Maar goed, op de laatste dag van mijn ziekteverlof doe ik dus nog even een inspanning. Morgen terug gaan werken en daar heb ik een dubbel gevoel bij. Enerzijds blij dat ik weer wat om handen heb want thuiszitten (en weigeren op te ruimen) is toch ook niet alles. Anderzijds ben ik er nu toch wel al een tijd uit dus gaat het mij wat tijd kosten om de mallemolen te kunnen volgen. We zien morgen wel.
Met mij gaat het ondertussen goed. Volgende week vrijdag op controle dus dan weten we weer eens wat meer...of niet. :) We gaan er alleszins de vakantie niet laten door verpesten!

Straks ook een nieuwe bevraging maar het resultaat van de vorige bevraging was overduidelijk: met drie weken ziekteverlof zou een overgrote meerderheid (62%) DVD's bekijken. 25% zou gewoon ziek zijn - precies wat ik gedaan heb bedenk ik als ik zo terugkijk op drie weken thuiszitten - en 12% zou kuisen. Die laatste is vooral een grap denk ik... :)

No comments: