Saturday, June 20, 2009

Another crazy pic

Zoals iedere zichzelf respecterende vereniging brengt ook mijn werkgever jaarlijks een bericht met wat we eigenlijk het afgelopen jaar gedaan hebben. Veel te veel om op te noemen natuurlijk, dus blijft het bij 'highlights'...die wel heel mooi verpakt werden dit jaar.

Enkele weken geleden werd zowaar een fotoshoot van ons team gehouden om als illustratie te dienen bij dat jaarbericht. Anne kon er jammer genoeg niet bij zijn aangezien zij voor langere tijd afwezig is maar dat weerhield de vier andere kapoenen van het team er niet van om het dak van VVSG te bestormen. En wist u dat daar een grote schouw staat? Natuurlijk niet...ik wist het ook niet maar nu weet ik het goed genoeg aangezien ik er zowaar 300 keer van gesprongen ben. Het resultaat kan je hieronder terugvinden...aan jullie om te oordelen of die vorige teamfoto - toen nog met Bart - beter geslaagd was of niet...
vlnr: Ilse, Betty, Bert en 'jumping' me...

No comments: