Saturday, January 3, 2009

Goede voornemens

Oudejaarsavond 2008 was een geweldig feestje, met dank aan de vrienden en vooral de organisatoren van de 'Naked Bling-bling Mafia Party'...denk dat het thema wel duidelijk is? :)

Met 11 man/vrouw sterk was de garantie in huis dat het een stevig feestje ging worden en dat was het ook...wat ons de eerste dag van het jaar wat moeite gaf om wakker te blijven natuurlijk. :) Het werd uiteindelijk 5 uur in de morgen vooraleer we echt afscheid namen van het vorige jaar...eigenlijk half vijf maar Magteld en ik hadden nog een beetje moeite om binnen te geraken bij haar thuis wegens de sleutel die nog op het slot zat. :)

De foto's kunnen hier bekeken worden, de coolste foto van de avond vind je hier rechts :)

Een nieuw jaar betekent ook goede voornemens! Speciaal voor de gelegenheid had ik een wensboekje meegebracht, al moet ik merken dat dat niet heel erg populair was. ;) De mooiste 'goede voornemens' komen zeker van CV, en de voornemens van John werden volgens mij door een ander ingevuld :) Mijn goede voornemens stonden er natuurlijk wel in en die deel ik graag met de wereld:
  • Rijbewijs halen (of toch slagen voor het theoretisch gedeelte ;))
  • Een lief vinden (ook wel de 'doorlopende opdracht' genoemd :))
  • Maximum 2x per maand na 10u00 op mijn werk verschijnen (hebben daar flexibele uren en ik heb op dit gebied een zeer kwalijke reputatie opgebouwd :()
  • Maximum 1 maand na terugkeer van een zending naar het buitenland in het kader van het werk, het verslag af hebben (ook al een slechte reputatie)
  • Minstens 4x naar het buitenland trekken (al dan niet werkgerelateerd)
  • Terug beginnen lopen (met concreet: voor 6 maand na elkaar minstens 1x per week de sportschoenen aantrekken) / een leuke sport zoeken
  • Minstens 1x terug naar Zuid-Afrika en Parijs
Maar, het voorbeeld van Van Rompuy I volgend, "beoordeel mij niet op de intenties, beoordeel mij niet op de resultaten, maar beoordeel mij op het einde van de rit, op het einde van 2009".

1 comment:

Anonymous said...

Wauw ! Hierbij vergeleken ben ik helemaal nie zo ambitieus ! En ik dacht dat ik al te optimistisch was !