Thursday, June 4, 2009

Beyonce verleidt mannen

Nu ik weer thuis zit - fijne herhaling van het dinsdagscenario :( - hou ik me dus bezig met het bekijken van leuke filmpjes... Die van Beyonce en haar "Single ladies (put a ring on it)" vind ik al een hele tijd een geweldig leuke clip om te bekijken. Maar hij vindt steeds maar navolging... :)



De leukste parodie tot nu toe is en blijft die van oa Justin Timberlake voor Saturday Night Live. Voor het volledige filmpje: klik hier en neem er even de Georgische intro bij (het is de moeite). :)



Sinds vandaag is er ook stevige concurrentie van de voor mij onbekende Jonas Brothers (blijkbaar bekend in de VS). Joe Jonas geeft het beste van zichzelf...



En er zijn nog een pak anderen die het in spannende pakjes proberen achterdoen: altijd lachen!

No comments: