Wednesday, March 18, 2009

Babyboom

Niet voor mij persoonlijk (God behoede!) maar het lijkt wel alsof ik midden in babyland ben beland...ga mij dringend moeten bijscholen in het kopen van babymateriaal (want we weten dat dat in het verleden niet altijd een voltreffer was ;))

Uiteraard weten jullie al van Warre en Marie, maar ook Kim loopt op haar laatste benen (al mogen die benen nog wel een tijdje lopen). Moon zag een maand geleden een baby ter wereld komen en in de re-animokringen zal het zowaar baby's gaan regenen dit jaar. Ok, beetje overdreven maar (min?) twee baby's zijn wel een hoog percentage als je rekent dat we maar met acht man/vrouw in het animobestuur zaten. Tot slot blijkt ook zusje Nathalie - beetje heel onverwacht - zwanger te zijn.

Waar gaat dat naartoe? :) Mededeling: schrik niet als ik roep "Zwanger?!" als je mij komt zeggen dat je iets belangrijks moet vertellen...

No comments: