Sunday, March 1, 2009

Worldometer van Warre en Marie

Voor wie altijd al wou weten hoeveel sigaretten er vandaag al gerookt zijn (op dit moment zitten we aan meer dan 14,5 miljard!), hoeveel blogbijdrages vandaag al geschreven zijn (meer dan 800.000!) of hoeveel kindjes er dit jaar al geboren zijn (al meer dan 22 miljoen!): de Worldometer vertelt het allemaal en zoveel meer.

Over kindjes gesproken: daar zitten natuurlijk ook de Warre en Marie tussen! Die zijn - volgens een net binnengekomen bericht - heel erg flink en zitten alweer op hun gewicht van bij de geboorte (1,5kg). En Warre heeft Marie voorbijgestoken qua gewicht, de flinke jongen. :)

Deze week kreeg ik ook wat foto's doorgestuurd van de twee lieverdjes. Ik moet toegeven dat ik ze niet uit elkaar kan houden :s maar ik vind ze alletwee ongelooflijk lief, en schattig, en mooi! Afgaand op de kleertjes die ze aanhebben zie je hieronder de twee lieverdjes...eentje samen met de mama, maar ik durf er dus geen namen bij zetten voor het geval ik verkeerd zou zijn. :)

Wie denkt de twee uit elkaar te kunnen houden en een suggestie durft doen over wie nu Warre is en wie Marie: het facebook-fotoalbum!

2 comments:

Anonymous said...

Taak 1 van een goeie pépé: leer je petekind herkennen of verwen ze gewoon alle 3 evenveel. Warre is diegene in het zachtgroen, al dan niet met blauwe muts en Marie -of course- in het roze met streepkesmuts. Samen met Oscar duidelijk herkenbaar als de mooiste kindjes van de hele wereld!

Groetjes,
de mama van deze schatjes en Rudi (haar onafscheidelijk dubbelzijdig afkolfmachine)

Christophe Ramont said...

Ik ga resoluut voor de tweede optie: ze alle 3 evenveel verwennen! :)
En dacht het wel dat foto 1 Warre was...wie anders ligt zo schattig met de beentjes in de lucht? :)

De groetjes aan Rudi!