Sunday, March 8, 2009

Tirolerstube Alpenrose

Door omstandigheden was het alweer veel te lang dat Sara, Gert, Sofie en ikzelf afgesproken hadden. 'Door omstandigheden' wil hier zeggen dat de afspraken wel telkens gemaakt werden maar dat daar telkens iets tussen kwam. :) Afgelopen vrijdag lukte het nog eens! Locatie: Tirolerstube Alpenrose... Oh jeetje...

Ik wil nu nog begrijpen dat het niet altijd gemakkelijk is om een leuke plek te vinden, maar een 'Tirolerstube'? Toen Sofie vrijdag overdag nog wist te melden dat ze al helemaal in een jodelbui zat, vreesde ik alvast het ergste. :) Long story short: de Tirolerstube was écht een Tirolerstube - met het personeel in de passende outfit! - maar het was ook heel erg lekker. Voor mezelve was het een Bauerspiese met Alpenrosesaus...en dat is het meest Oostenrijks dat ik dit jaar zal doen. ;)

Het bijkletsen was heel fijn en de afspraak voor de volgende date is gemaakt (of dat dan weer doorgaat is weer iets anders ;))! Op de foto: Sofie en Gert genieten van hun ijsje...

Door op vrijdagavond niet in mijn zetel te hangen miste ik dus ook alle journaals waarin Bram een vraag stelde aan Hillary Clinton (bij haar bezoek aan het Europees Parlement). Gelukkig is er nog het internet :), check it out!

No comments: