Tuesday, October 30, 2007

Chineesje

U vraagt, wij draaien: in de comments - van een anoniem (ahum ahum) iemand - op het stukje over de verjaardag van Oscar werd de vraag naar een foto van het Chinees verjaardagscadeau gesteld. Ziehier wat ondergetekende koopt voor kindjes die 1 jaar oud worden.

Ik geef het toe...geheel gepast is het niet... Mama Sofie kon mij echter overtuigen vandaag dat ze het nog steeds een supercadeau vond. :) Dat later veel door Oscar zal kunnen gebruikt worden als ie rijst eet. :) Deze avond mocht ik dus als eerste het gebruik van de kom meemaken...spannend!

Altijd fijn om met Fie te zitten kletsen. Toen ik opnieuw thuiskwam - met een glimlach - moest ik spontaan denken aan de studententijd toen we vaak heel lang een stuk in de nacht gewoon konden kletsen. Ja, toen was daar nog allemaal tijd voor... Nu moet ik dat de volgende dag bekopen met een niet-productieve dag op het werk. ;) Morgen niet werken gelukkig, maar wel vroeg het bed uit om richting Boekenbeurs te trekken.

1 comment:

Anonymous said...

Laat het even duidelijk zijn: aan al wie jaloers is op mijn Chineesje: dat is volkomen terecht! Nooit zal rijst beter smaken dan als het uit mijn (sorry, Oscar's) Chinees opgeschept wordt! De verwachtingen voor de volgende kado voor Oscar zijn alvast hoog gespannen!

X, s