Tuesday, March 17, 2009

Stay the night!

Voor wie facebookgewijs de wereld wat volgt, zag de afgelopen weken al heel wat liedjes de revue passeren op mijn profiel...en inderdaad, het is zover, ik ben helemaal - nu al! - in de ban van Eurovision Song Contest 2009!

Wou dat ik richting Moskou kon trekken maar dat zal voor een andere keer zijn. De 'beleving' wordt er alleszins niet minder om. Favorieten Nederland, Turkije, Noorwegen, Zweden,... kunnen mij allemaal bekoren...maar vandaag hoorde ik toch het echte toppertje. Alleen...wordt die niet naar Moskou gestuurd! De winnaar van de voorrondes in Zweden is "La Voix" (gegarandeerd 12 punten uit Frankrijk) maar qua 'Eurosonggehalte' is onderstaand staaltje van Alcazar gewoonweg niet te kloppen. Vandaar ook de eervolle vermelding op de blog, ook al vanwege de sterke act en de geweldig vocale prestaties uiteraard. :)



Keek er al helemaal naar uit om de act - cf IJsland vorig jaar - met Kim na te doen...zag haar al helemaal staan in haar MegaMindypakje! ;) Het zal voor een volgende keer zijn...

3 comments:

Anonymous said...

als ik mag kiezen tss politieke bijdragen of songfestivalbijdragen: hmm, wat denk je dat ik zou kiezen....? :-)

Christophe Ramont said...

Wel, aan de berichten waar jij een comment op geeft te oordelen... ;)

Anonymous said...

oe, urgh, mes in mijn zij...bloed...pijn...