Sunday, March 1, 2009

Energiecrisis

Een mens zou denken dat een weekje vakantie de nodige energie brengt... Vanaf heden ben ik dan ook tegenstander van vakantie. De week ervoor functioneerde ik niet omdat ik zo uitkeek naar die vakantie, en afgelopen week had ik het moeilijk met de aanpassing.

Gevolg: de week ervoor enkele leuke afspraken gemist en deze week ook maar op halve kracht gedraaid. Ofwel zit ik in een meer fundamentele energiecrisis... Tja, het einde van de winter zeker? (btw, terwijl ik dit schrijf ben ik alweer volop voorstander van vakantie :))

Maar na een rustig weekend lukt het wel weer allemaal deze week! Ondertussen de tijd genomen om hier bloggewijs enkele wijzigingen door te voeren (zie de links hier rechts - wie de laatste aanvulling doet komt nu automatisch bovenaan de lijst te staan!) en een nieuwe bevraging: welk thema voor de volgende fotowedstrijd?

6 comments:

Anonymous said...

wildlife ;)

Christophe Ramont said...

Zou dat veel kandidaten opleveren denk je? :)

Miss Fabulous said...

dus... als je dan toch opnieuw voorstander bent van vakantie??? hint hint!

Christophe Ramont said...

Euhm, excuseer juffrouw? Ik wacht wel nog altijd op het adres van die hostel hé! :)
Maar eerst even wat andere tripjes boeken...later meer daarover ;)
Morgenavond skype?

Aertsparadijs said...

ik weet niet naar welke paradijslijke plek je nu weer trekt maar wat dacht je van "temptation" als fotowedstrijd-thema?

Christophe Ramont said...

Aha, temptation! Daar zit iets in! Ga ik zeker onthouden. :)