Tuesday, October 2, 2007

Gefeliciteerd, Kim!

Man man man, eigenlijk ben ik van zondagnamiddag al terug in het land na een superrelaxerende, schitterend fantastische reis maar de tijd is sindsdien voorbij gevlogen! Heel veel werk natuurlijk, maar ook mails proberen volgen en te veel afspraken in mijn agenda geplaatst. Het Spaans ritme is er dus alweer uit...

En zo bleef de blog ook een tijdje onaangeroerd. Zondag merkte ik dat Kim met de foto vanuit Frankrijk eigenlijk al gewonnen had, maar gisteren kwamen plots een heel pak stemmen voor Oeganda binnengewaaid! Een laatste mobilisatiepoging van Manu? Het bleef geheel spannend en al tot nu...

And the winner is...Kim!!! De prijs van deze schitterende tweede editie van de wedstrijd "Mooiste Zonsondergang" is onderweg! (afgaand op de vorige editie kan dat dus nog een tijdje duren :)) De winnaar krijgt gratis en voor niets nog eens een publicatie :)
Meer info over de reis naar Spanje volgt hopelijk heel snel (mét fotomateriaal én prachtige zonsondergangen), net als 1001 andere dingen waar ik nog een mening moet over verkondigen. :)
Alvast nog deze aankondiging voor de mensen die al uitkijken naar een volgende fotowedstrijd: eind november kan een exclusief geschenk uit Namibië gewonnen worden. Omdat 'zonsondergangen' steeds moeilijker te fotograferen zijn is het thema voor die wedstrijd "Water". Als ik naar buiten kijk kan dit thema alvast geen problemen met zich meebrengen... :) (Voor diegenen die nog een prachtige zonsondergang liggen hebben: bijhouden want volgend jaar wordt dit concept zeker nog eens herhaald :))

1 comment:

Anonymous said...

Proficiat aan Kim!
En de volgende wedstrijd, ik doe alvast mijn best om water te trekken... in welke vorm dan ook ;-)

Sofie