Monday, October 8, 2007

Ik ben blijkbaar geen spitsuur

Dat komt er van, zo egocentrisch denken dat als je stopt met werken meteen denkt dat de rest van de wereld ook stopt... Blijkt dus niet het geval te zijn.

Op dit moment moest ik op een regiovergadering zitten in Eeklo, maar daar ben ik niet. Omdat ik de trein van 18u38 wou nemen. Die bestaat niet. Om 17u38 heb je wel een spitsuurtrein. Om 18u38 is blijkbaar de spits voorbij. En dan moet je wachten op die van 18u56. Daarmee mis je dan natuurlijk de trein in Gent-St-Pieters van 19u20 naar Eeklo. En op die manier ben je nooit om 20u00 in Eeklo...

Hier ga ik commentaar op krijgen...en terecht. Maar mijn werk moet ook nog gedaan worden natuurlijk... Komt me echter wel goed uit: mails inhalen en warm induffelen (want ik voel een verkoudheid opkomen).

3 comments:

Manu said...

rijbewijs?

;-)

Christophe Ramont said...

Heb getwijfeld of ik er zelf iets zou over zeggen of niet...bedacht toen van niet, er zou wel een kieken zijn dat het opbrengt. En zie! :)
Mét rijbewijs en auto zou ik idd om 20u15 in Eeklo gestaan hebben...maar dan had ik wel niet gegeten. :))

Anonymous said...

't is toch veel gemakkelijker om in je gsm een nummer te zoeken van een vriendelijke jongen of meisje die taxi wil spelen zekers ;-).