Monday, October 29, 2007

Niet te doen...

Zaterdag werd bijna de volledige namiddag en avond ingenomen door de mosselsouper van sp.a Eeklo. Het was een geweldig, grandioos feest dat dankzij de vele vrijwilligers een immens succes mag genoemd worden. Zaal Germinal in Eeklo barstte uit zijn voegen toen het bijna 100 mosseleters moest verwerken...en dat is een bende volk.

De ambiance ontbrak dan ook niet toen het avondfeest van start ging. De 'Marie-Louise' ging op en neer en andere klassiekers passeerde de revue. Een heel gezellige boel!

De Eeklose "roodkapjes" :)

Lucie en schepen Freddy in actieBarvrouw Linda in volle actie

Zet die stoelen aan de kant! (met dank aan sp.a Sint-Laureins om de boel op stelten te zetten ;))

Ook ondergetekende deed de vrij vermoeiende oefeningen mee ;)


Vóór het uitreiken van de tombola begaf ik mij richting Koninklijke Handbooggilde Sint-Sebastiaan - De Lieve. Schutters op de staande wip alwaar een...mosselsouper plaatsvond! Ik vermoed dat het de tijd van het jaar is? Aangezien mijn pa bij de gilde actief is kozen ze voor deze souper ipv die van sp.a...ik stel een beurtrol voor (volgende keer bij mij! :))! Ook daar een gezellige boel, ook al hadden ze minder inschrijvingen (ja, we zijn er fier op dat we heel veel volk over de vloer kregen). :)

1 comment:

Anonymous said...

Wát, een mosselsouper in zaal Germinal! En wij weten daar niets van! We hadden daar nochtans zó graag bij geweest... :-)
Mvg,
Stephen