Saturday, October 6, 2007

Compensatie

After a week of hell, I needed compensation. Dus deze namiddag - onder een stralende zon! - gaan shoppen in Gent. En daarvoor kan altijd de mama ingeschakeld worden. :)

Na zo'n drukke week op het werk - en ik geef het toe, heb het vooral mezelf aangedaan - had ik dit wel even nodig. Voorafgaand aan het shoppen was ik echter opnieuw zeer onderhevig aan stress...vanwege het bezoek van de 'grote controle' moest ik mijn kot natuurlijk wel opruimen. Staan kuisen dat het zweet van mijn gezicht liep! Geen zicht! Maar het ligt er nu toch weer eens proper bij... :)

Foto: een bezoek aan het centrum met de ma kan NIET zonder een bezoek aan Gwenola in de Volderstraat... :)

1 comment:

Anonymous said...

Grote kuis omdat de mama komt is ook ideale moment om een hot date mee naar huis te nemen ;-)